گروه تبلیغاتی نقش و نگار

گروه تبلیغاتی نقش و نگار برترین مرکز چاپ در کرج

گروه تبلیغاتی نقش و نگار

گروه تبلیغاتی نقش و نگار برترین مرکز چاپ در کرج

گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج که با به کارگیری نیروهایی مجرب و دستگاه های چاپی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید

هدایای تبلیغاتی مفید و انتخاب آن یکی از چالش برانگیزترین مواردی استت که صاحبین مشاغل جویای آن هستند. امروزه شاهد پیشرفت های مداوم تکنولوژی بوده ایم. این پیشرفت در حوزه چاپ و تبلیغات به وضوح مشخص است زیرا همه روزه شاهد روی کار آمدن دستگاه های چاپی با امکانات ویژه هستیم.

که این دستگاه ها مطابق با قابلیت های بینظیری که دارن دنیای چاپ و تبلیغات را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند، بدین معنا که امروزه میتوان با یک چاپ ساده هر ابزاری را به یک هدایای تبلیغاتی خاص تبدیل کرد.

به همین جهت امروزه شاهد طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی هستیم. هدف از اختراع دستگاه های چاپی زندگی راحت بشر به واسطه برآورده ساختن نیازهایش بود اما در این مورد تا حدی شاهد پیچیدگی زندگی هستیم.

اما چرا پیشرفت دستگاه های چاپی پیچیدگی را برای بشر به وجود آورد؟ تجربه ثابت کرده است افراد هنگامی که با طیف وسیعی هدایای تبلیغاتی مواجه می شوند دچار سردرگمی شده و انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید برای افراد جزء دشوارترین امور تلقی میگردد.

تجربه ثابت کرده است هنگامی که مشتریان با طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی مواجه میشوند به یکباره فراموش میکنند مناسب ترین هدایا برای جامعه هدفشان چیست. این امر موضوع کاملا طبیعی است زیرا علم تبلیغات پیچیدگی های به خصوصی دارد که تنها با کسب اطلاعات میتوان تا حد بسیاری از این پیچیدگی کاست.

به همین جهت برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی متخصصان نقش و نگار تصمیم به ارائه مقاله این مقاله گرفته تا از این طریق تا حد بسیاری شما را نسبت به انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید سوق دهند. با این نقش نامه به راحتی می توانید با در نظر گرفتن جوانب تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی مفید برای کسب و کار خود برگزینید.

نکات لازم در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید معیارها و المان های به خصوصی وجود دارد و تنها کافی است به این نکات توجه شود تا هدایای تبلیغاتی مفید را انتخاب کنید. در ادامه به توضیحاتی دقیق از موارد زیر می پردازیم تا تمام جوانب برایتان آشکار گردد.

  • آشنایی با جامعه هدف
  • تعیین هدف تبلیغات
  • بازاریابی شاخه ای

آشنایی با جامعه هدف و انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید

جامعه هدف مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید. شما برای چه کسانی تبلیغات میکنید؟ آیا تاکنون نسبت به آشنایی با جامعه هدفتان اقدام کرده اسد؟

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تا به حال از تبلیغات خود نتیجه ای نگرفته و از تمام روش های تبلیغاتی قطع امید کرده اید باید بگوییم قطعا مهم ترین قسمت تبلیغات خود یعنی آشنایی با جامعه هدفتان را فراموش کرده اید.

اما چرا جامعه هدف و شناخت آن تا این حد در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید و در حالت کلی در امور تبلیغات قابل اهمیت است؟

اجازه دهید موضوع را با بیان یک مثال شروع کنیم. فرض کنید به تولد یکی از دوستانتان دعوت شده اید و قصد خرید هدیه ای برای او دارید. اگر این فرد دوست صمیمی شما باشد که قطعا از او شناختی کامل خواهید داشت اما اگر این فرد دوست صمیمی شما نباشد قطعا به دنبال افرادی هستید که از علایق این فرد آگاهی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوانید هدیه ای مناسب تهیه کرده تا او را خوشنود سازید.

خرید هدایای تبلیغاتی نیز دقیقا مشابه تهیه هدیه برای دوستان دور شما است. اگر اینگونه به قضیه بنگرید قطعا در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید موفق خواهید بود و به تبع آن در امور تبلیغات موفق خواهید شد و این تبلیغات برتر است که منجر به برتری برند شما خواهد شد.

پس با این توصیف شما در درجه اول برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید برای کسب و کار خود باید به خوشنودی جامعه هدفتان فکر کنید که این امر در گروی داشتن آگاهی از آنها می باشد.

به این بیاندیشید که جامعه هدف من متشکل از چه افرادی، چه سنی، با چه خصوصیات اخلاقی، با چه جایگاه اجتماعی، چه نیازهایی  هستند. این یعنی یک شناخت کامل و همه جانبه از جامعه هدف، با اطلاع یافتن از این موارد به راحتی می توانید هدایای تبلیغاتی مناسب را برگزینید. البته این تنها نیمی از راه است.

اجازه دهید برای این مورد نیز مثالی ارائه دهیم تا تمام جوانب لازم برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید برایتان آشکار گردد. فرض کنید به عنوان مدیر یک مدرسه قصد جذب دانش آموزان بیشتری را دارید، در این صورت جامعه هدف شما را چه افرادی تشکیل داده اند، چه سنی، با چه خصوصیات اخلاقی جایگاه اجتماعی آنها به چه صورتی است؟

طبیعتا جامعه هدف شما متشکل از گروهی از دانش آموزان در رده سنی مشخصی است، پس به راحتی می توانید نیازهای این افراد را پیش بینی کنید حتی میتوانید به راحتی از علایق آنها آگاه شوید.

یا اگر شما مدیریت یک تعمیرگاه خودرو را به عهده دارید و به دنبال ارتقاء سطح شغلی از طریق ارائه هدایای تبلیغاتی مفید می باشید چه انتخاب هایی خواهید داشت ؟ شما با طیف وسیعی از مردم مواجه هستید که در گروه جامعه هدفتان قرار دارند اما تمام این گروه هرچقدر هم که پراکندگی داشته باشند نقطعه مشترکی خواهند داشت. تمام این افراد صاحب اتوموبیل هستند، قطعا برای تعمیرات جزئی اتوموبیل خود به جعبه ابزاری نیاز خواهند داشت. پس شما با استفاده از یک چاپ کوچک بر روی جعبه ابزار به راحتی می توانید آن را به هدیه تبلیغاتی کاربردی تبدیل سازید.

با یک نیاز سنجی که حاصل از آگاهی و شناخت کامل است به راحتی می توان تبلیغات را گسترش داد و به تبع آن به فروش بیشتری دست یافت.

 

تعیین هدف تبلیغات

در نظر گرفتن هدف در تممام امور موضوعی قابل اهمیت است، در مورد انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید نیز تعیین هدف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در قسمت فوق آشنایی با جامعه هدف را مهم ترین مورد در انتخاب هدایای تبلیغاتی مفید معرفی کردیم اما این آشنایی با جامعه هدف تنها نیمی از راه است. خب طبیعتا وقتی شما از نیازهای جامعه هدفتان آگاه باشید میتوانید هدایای تبلیغاتی مفید برای آنها ارائه دهید که باعث خوشنودی آنها شده و در نهایت نیز منجر به پایداری روابط اجتماعی و کاری شما خواهد شد. اما آیا هدف شما تنها خوشنودی افراد به خصوصی است؟ هدف شما تنها خوشنودی آنها بود؟ اگر به این شکل باشد محدودیت هایی به وجود خواهد آمد که مانع پیشرفتتان در مسیر تبلیغات می شود.

هدف از هر یک از راهکارهای تبلیغاتی پیچیده تر از کسب خوشنودی مخاطبان هدف است. البته که شاید مهم ترین آن خوشنودی مخاطبان جامعه هدف باشد اما این تنها دلیل ارائه هدایای تبلیغاتی نیست.

اما موضوعی که باید همواره در گوشه ای از ذهن خود به آن فکر کنید سود شما از ارائه تبلیغات است. بدین معنا که تبلیغات تنها زمانی مفید است که سودی دو جانبه داشته باشد. علاوه بر ارائه ابزارهای مورد نیاز و راحتی افراد جامعه هدف باید به جنبه سودآوری آن برای برندتان نیز فکر کنید.

تبلیغات شما علاوه بر حفظ مشتریان قدیم باید شرایطی را برای برندتان محیا سازد تا باعث افزایش مشتریانتان شود.  این یعنی در نظر گرفتن بازاریابی شاخه ای برای هدایای تبلیغاتی ، در قسمت بعد که مربوط به بازاریابی شاخه ای است در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

پس همواره به این موضوع توجه داشته باشید هر هدیه تبلیغاتی تنها زمانی به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید معرفی می شود که سود دو جانبه به همراه داشته باشد.

بازاریابی شاخه ای

بازاریابی شاخه ای یکی از مهم ترین مواردی که در تبلیغات باید در نظر گرفت. اصلا شاید بهتر باشد بازاریابی شاخه ای را همچون ریشه هدایای تبلیغاتی نامید. وجود هدایای تبلیغاتی بدون بازاریابی شاخه ای بی معنا خواهد بود.

اما بازاریابی شاخه ای به چه معنا است و چه ارتباطی با هدایای تبلیغاتی مفید دارد؟  بازاریابی شاخه ای به معنای تبلیغات گسترده و شبکه ای است که به صورت کاملا خودکار با ارائه هر تبلیغاتی صورت می گیرد.

تنها کافی است دیدگاه و نگرش خود به افراد جامعه هدفتان را تغییر دهید تا بتوانید درکی صحیح از بازاریابی شاخه ای کسب نمایید.

درواقع لازم است تمام افراد جامعه هدفتان را همچون فردی ببینید که قابلیت تبلیغ شما را دارد. جلب رضایت هر یک از جامعه هدفتان به معنای جلب رضایت هر از افرادی است که در ارتباط نزدیک با آنها هستند. این مورد از بازاریابی آنقدر خودکار صورت می گیرد که شاید گاها متوجه آن نشوید.

وقتی هدایای تبلیغاتی مفید به جامعه هدفتان ارائه می دهید، او در هر لحظه از این هدیه تبلیغاتی استفاده خواهد کرد با این کار این فرد از دریافت هدیه از شما خوشنود بوده و در درجه اول یک تعامل ثابت قوت یافته است اما در درجه دوم باید به این موضوع دقت شود که این فرد در جامعه حضور دارد و همه روزه در ارتباط با افراد دیگر است پس هر لحظه که از این هدیه تبلیغاتی استفاده می کند تمام افراد حاضر در اطراف برند شما را مشاهده خواهند کرد و نام تجاری شما در ذهن این افراد نقش خواهد بست از این طریق افراد بیشتری با برند و نام تجاری شما آشنا خواهند شد.

تبلیغات همچون بازی دومینو است، در واقع شما تنها یک ضربه به اولین مهره وارد کرده اید و هیچ  امر به خصوصی رخ نداده است. فقط مهندسی چیدمان صحیح و یک ضربه کوچک تمام مهره ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

دقیقا همانند تبلیغات و هدایای تبلیغاتی مفید، هدایای تبلیغاتی مفید به افراد جامعه هدف همانند همان ضربه است که به اولین مهره وارد می شود و مهره های بعدی نیز همانند اطرافیان هر یک از جامعه هدف شما هستند که تحت تاثیر مهره اول قرار دارند.

اگر با تفکری والا به انتخاب هدایای تبلیغاتی خود اقدام نمایید قطعا افراد بیشتری را نسبت به استفاده از برندتان تشویق نموده و به مرور زمان افراد بیشتری را به برندتان جلب می نمایید.

منبع : چگونه هدایای تبلیغاتی مفید انتخاب کنیم؟

 

  • گروه تبلیغاتی نقش و نگار گروه تبلیغاتی نقش و نگار